ÚvodO společnostiAktualityIGNÁC oslavil 8. narozeniny: Rekordní růst, chytřejší sjednání a technologie, které šetří čas
17. prosince 2025 | Rubriky: Aktuality
V prosinci 2025 slaví IGNÁC – inteligentní sjednavač autopojištění INSIA – své 8. narozeniny. Letos je ale důvod k oslavám ještě větší: rok 2025 byl pro IGNÁCE rekordní ve všech směrech.
Navzdory zásadním legislativním změnám, které ovlivnily celý trh autopojištění, dokázal IGNÁC nejen obstát, ale výrazně vyrůst – rychlejší, chytřejší a efektivnější než kdy dřív.
Za prvních 11 měsíců roku 2025 dosáhl IGNÁC mimořádných výsledků:
358 milionů Kč předepsaného pojistného, což představuje meziroční růst o 16 %
54 000 sjednaných pojistných smluv (+8 % oproti roku 2024)
stabilní tempo produkce okolo 1 milionu Kč denně.
Hranici 100 milionů Kč produkce jsme letos překonali už 4. dubna 2025, tedy o 20 dní dříve než v předchozím roce. IGNÁC tak potvrzuje svou pozici jednoho z nejvýkonnějších nástrojů v oblasti sjednávání autopojištění na českém trhu.
Rok 2025 byl výrazně ovlivněn novým zákonem o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (30/2024 Sb.), který přinesl přechod na plně online sjednávání smluv a rozdílné platební procesy napříč pojišťovnami.
Díky technologické připravenosti a rychlé adaptaci se IGNÁC stal spolehlivým partnerem jak pro poradce, tak pro klienty. Online sjednání je dnes samozřejmostí – rychlé, přehledné a bezpečné.
Jedním z klíčových trendů roku 2025 je důraz na efektivitu. Fast Track, funkce pro automatické odeslání návrhu bez nutnosti dodatečného potvrzování, byla využita v 81 % všech sjednání, což je meziroční nárůst o více než 10 %.
Méně administrativy znamená více času na klienta – a právě to je filozofie, na které INSIA dlouhodobě stojí.
V průběhu roku se IGNÁC naučil řadu nových funkcí, které zjednodušují celý proces sjednání, mezi nejvýznamnější patří Klient360 – inteligentní propojení klientů, chytré nápovědy přímo ve výsledcích kalkulací či přehlednější potvrzení o sjednání včetně informací o platbě a dalších smlouvách k vozidlu.
Součástí roku 2025 byl také zásadní technologický upgrade, který posílil stabilitu a bezpečnost celého systému.
IGNÁC v roce 2025 rozšířil své možnosti i o nové produkty:
kompletní pojištění obytných vozidel
samostatné GAP pojištění s chytřejší logikou nabídky
nově dostupné asistence od AXA.
Roste také zájem o kvalitní asistenční služby. Europ Assistance zůstává jasnou jedničkou – meziročně zde došlo k výraznému nárůstu počtu smluv i pojistného.
IGNÁC není jen srovnávač cen. Je to inteligentní nástroj, který pomáhá najít poradcům INSIA správné řešení pro konkrétního klienta, tím šetří jejich čas a přináší klientům jistotu přehlednost a jednoduchost.
Po osmi letech vývoje je IGNÁC silnější než kdy dřív – a jeho vývoj zdaleka nekončí.
Děkujeme všem klientům a partnerům INSIA, kteří jsou součástí této cesty.
Potřebujete poradit s pojištěním? Neváhejte kontaktovat naše profesionály ze sítě INSIA.
Jste pojišťovací profesionál a zajímá vás spolupráce s INSIA?
Pojišťovacím, hypotečním, finančním a investičním profesionálům poskytujeme top nástroje, služby, zázemí a servis. 1 600 profesionálů působí v síti INSIA jako nezávislí a svobodní podnikatelé. Širokou nabídku poskytovaných služeb doplňuje unikátní software YETI a další nástroje a aplikace, speciálně námi vyvinuté pro efektivní práci pojišťovacího a finančního zprostředkovatele.