ÚvodO společnostiAktualityIGNÁC oslavil 8. narozeniny: Rekordní růst, chytřejší sjednání a technologie, které šetří čas

IGNÁC oslavil 8. narozeniny: Rekordní růst, chytřejší sjednání a technologie, které šetří čas

17. prosince 2025 | Rubriky: Aktuality

IGNÁC oslavil 8. narozeniny: Rekordní růst, chytřejší sjednání a technologie, které šetří čas

V prosinci 2025 slaví IGNÁC – inteligentní sjednavač autopojištění INSIA – své 8. narozeniny. Letos je ale důvod k oslavám ještě větší: rok 2025 byl pro IGNÁCE rekordní ve všech směrech.

 



Navzdory zásadním legislativním změnám, které ovlivnily celý trh autopojištění, dokázal IGNÁC nejen obstát, ale výrazně vyrůst – rychlejší, chytřejší a efektivnější než kdy dřív.

Rekordní čísla roku 2025

Za prvních 11 měsíců roku 2025 dosáhl IGNÁC mimořádných výsledků:

  • 358 milionů Kč předepsaného pojistného, což představuje meziroční růst o 16 %

  • 54 000 sjednaných pojistných smluv (+8 % oproti roku 2024)

  • stabilní tempo produkce okolo 1 milionu Kč denně.

Hranici 100 milionů Kč produkce jsme letos překonali už 4. dubna 2025, tedy o 20 dní dříve než v předchozím roce. IGNÁC tak potvrzuje svou pozici jednoho z nejvýkonnějších nástrojů v oblasti sjednávání autopojištění na českém trhu.

 

Ignác_infografika


Na změny v legislativě byl IGNÁC připraven

Rok 2025 byl výrazně ovlivněn novým zákonem o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (30/2024 Sb.), který přinesl přechod na plně online sjednávání smluv a rozdílné platební procesy napříč pojišťovnami.

Díky technologické připravenosti a rychlé adaptaci se IGNÁC stal spolehlivým partnerem jak pro poradce, tak pro klienty. Online sjednání je dnes samozřejmostí – rychlé, přehledné a bezpečné.

Rychlost a jednoduchost

Jedním z klíčových trendů roku 2025 je důraz na efektivitu. Fast Track, funkce pro automatické odeslání návrhu bez nutnosti dodatečného potvrzování, byla využita v 81 % všech sjednání, což je meziroční nárůst o více než 10 %.

Méně administrativy znamená více času na klienta – a právě to je filozofie, na které INSIA dlouhodobě stojí.

Více automatizace, méně chyb

V průběhu roku se IGNÁC naučil řadu nových funkcí, které zjednodušují celý proces sjednání, mezi nejvýznamnější patří Klient360 – inteligentní propojení klientů, chytré nápovědy přímo ve výsledcích kalkulací či přehlednější potvrzení o sjednání včetně informací o platbě a dalších smlouvách k vozidlu.

Součástí roku 2025 byl také zásadní technologický upgrade, který posílil stabilitu a bezpečnost celého systému.

Rozšíření nabídky a důraz na asistence

IGNÁC v roce 2025 rozšířil své možnosti i o nové produkty:

  • kompletní pojištění obytných vozidel

  • samostatné GAP pojištění s chytřejší logikou nabídky

  • nově dostupné asistence od AXA.

Roste také zájem o kvalitní asistenční služby. Europ Assistance zůstává jasnou jedničkou – meziročně zde došlo k výraznému nárůstu počtu smluv i pojistného.

Technologie, která usnadňuje práci poradcům a zlepšuje služby klientům

IGNÁC není jen srovnávač cen. Je to inteligentní nástroj, který pomáhá najít poradcům INSIA správné řešení pro konkrétního klienta, tím šetří jejich čas a přináší klientům jistotu přehlednost a jednoduchost.

Po osmi letech vývoje je IGNÁC silnější než kdy dřív – a jeho vývoj zdaleka nekončí.

Děkujeme všem klientům a partnerům INSIA, kteří jsou součástí této cesty.

 

Potřebujete poradit s pojištěním? Neváhejte kontaktovat naše profesionály ze sítě INSIA.

VOLEJTE +420 245 003 111

PIŠTE NA INSIA@INSIA.COM

 

 Jste pojišťovací profesionál a zajímá vás spolupráce s INSIA?

Pojišťovacím, hypotečním, finančním a investičním profesionálům poskytujeme top nástroje, služby, zázemí a servis. 1 600 profesionálů působí v síti INSIA jako nezávislí a svobodní podnikatelé. Širokou nabídku poskytovaných služeb doplňuje unikátní software YETI a další nástroje a aplikace, speciálně námi vyvinuté pro efektivní práci pojišťovacího a finančního zprostředkovatele. 

CHCI KONTAKTOVAT INSIA

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn